Klacht: Gordijnen besteld, maar Leen Bakker WIL ze niet leveren

op 02 december 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Bij bestelling van een set gordijnen bleek dat ze niet op voorraad waren en dat ze reeds 600 mtr in bestelling hadden staan bij hun leverancier. Of ik er bezwaar tegen heb dat de levertijd is langer wordt.
Nee hoor, we willen graag deze stof hebben dus ik ga daar mee akkoord, vervolgens het hele bedrag vooruit betaald (VERPLICHT!!) 10 weken later (enkele dagen voordat de gordijnen daadwerkelijk geleverd zouden worden belt een medewerker van het filiaal met de mededeling dat ze de gordijnen niet kunnen leveren en dat ik maar wat anders moet uitzoeken of mijn geld terug.
Na enige navraag bij deze medewerker(die niet echt heel erg mee wilde werken aan een oplossing) blijkt dat Leen Bakker een hoeveelheid stof inkoopt, dit is in elk filiaal te zien in de computer en vervolgens lekker veel meer verkopen aan meters dan dat ze inkopen, alleen kunnen de medewerkers niet zien in de computer hoeveel stof er verkocht wordt. Vervolgens komen ze er pas, als alle stof is opgebruikt achter dat er nog een aantal klanten deze stof hebben besteld, maar besluiten gewoon om deze niet meer in te kopen. De leverancier levert namelijk gewoon de stof nog, maar Leen Bakker heeft er geen zin in om deze gewoon te bestellen. En een antwoord geven op de vragen bij welke inkoop organisatie ze de stof kunnen bestellen doen ze niet, dat is GEHEIM!! Ik heb aangegeven dat ik persé deze stof wil hebben en dat ik het anders via een ander kanaal wil laten inkopen, maar Leen Bakker wil niet meewerken. Waardeloze service en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

Gewenste oplossing

Als leen Bakker achter hun leverancier aangaat en voor mij informeert of er bedrijven zijn die die stof ook inkopen, kan ik proberen of ik de gordijnen door een ander bedrijf kan laten leveren en/of laten maken. Zij WILLEN de stof niet inkopen, terwijl ze het wel verkocht hebben. Er zijn naast mij nog meer klanten die deze stof hebben besteld, maar ook die mensen worden niet verder geholpen.
Of ze geven mij de gegevens van hun leverancier, zodat ik er zelf achteraan kan gaan, Ik heb via leen bakker alles geprobeerd, maar zijn gaan met mij niet in discussie, ik heb gewoon pech.
Deze manier van werken ga ik niet mee akkord. Als je iets verkoopt en vervolgens ook het hele bedrag direkt bij bestelling incaseert en na zoveel weken levertijd vind ik dat je gewoon moet leveren, koste wat kost. Punt UIT!!!!

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door chris5192