Klacht: gordijnen

op 06 juli 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

beste mijnheer en mevrouw,
hierbij doe ik een klacht over het personeel in oud-beijerland,ik heb vorig jaar 20 -7 – 2010 overgordijnen gekocht in het filiaal in capelle aan den ijssel keurig geholpen een maand geleden heb ik mijn gordijnen buiten gehangen om te luchten en wilde ze ZACHTJES uitkloppen vervolgens vlogen de opzet stukken om mijn oren. kan altijd gebeuren.
een dag daarna ben ik naar oud beijerland gegaan om de gordijnen te laten zien een aardige meneer hielp mij en zei:’ik roep even mijn collega,die helpt u verder’.we moesten even wachten wat voor ons geen probleem is.
komt er een dame aan sloffen letterlijk en figuurlijk en keek naar mijn gordijn en zei(kattig):’o, u heeft hem in capelle gekocht dus daar moet u wezen hier kan ik er niet mee’vervolgens liep de dame weg zonder nog iets te zeggen daar stond ik 30,2 km rijden voor gordijnen die kapot waren gegaan en een dame die mij niet fantsoenlijk kon/wilde helpen en ik moest een auto ergens lenen omdat ik die niet heb.
Ik voelde me zo vernederd ik was ook zo beduisd.
Vervolgend ben ik naar capelle gegaan voor mijn gordijnen en weet u het personeel daar was aan het balansen en toch mocht ik er even in omdat ik uit klaaswaal kwam en werd er keurig geholpen,en volgens die dame uit capelle hoefde ik niet perse naar capelle en konden ze mij in oud-beijerland ook wel helpen.Wat was ik blij dat ik mijn tafel en bijzettafel en kast en bed daar in capelle had gekocht altijd even vriendelijk en beleefd en ik hoef niet als een koning geholpen te worden-(zo als het luid de klant in kning maar vind ik moet zich dan wel koninklijk gedragen)- maar iets meer fantsoen mocht de dame in oud-beijerland wel hebben.
Het lucht voor mij enorm op,om het van me afgeschreven te hebben en hoop dat u er wat aan doet.
met vriendelijk groet

dat ze in oud-beijerland niet zo onvriendelijk moeten doen en onbeleefd leen-bakker is echt onze winkel heerlijke prullentjes en goeie kwaliteit maar daar hoort ook klantvriendelijk bij

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Leen Bakker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Leen Bakker

Heeft op 12 augustus 2016 om 13:08 geantwoord

Beste klachtmelder,

wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is al wat ouder, en waarschijnlijk al opgelost via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn, dan wil ik u vragen uw klacht opnieuw te melden. Hierbij sluit ik deze klacht.

Marco Houthuijzen
Klantenservice
Leen Bakker Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door mdvh