Klacht: gordijnen

op 12 januari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben soortgelijke ervaring. we hadden gordijnen besteld voor onze slaapkamer en die van ons zoontje. De onze zouden 2 stuks zijn van 1.40 bij 1.53 en bij mijn zoontje zouden er 4 van 0.75 bij 1.53 worden. Duidelijk zo afgesproken. Mevrouw begreep ons perfect. Levering zou twee weken duren. Wij na 3 weken maar zelf gebeld omdat we nog steeds niks vernomen hadden. Oh ja hoor die liggen hier al een tijdje was het nonchalante antwoord. Wij de gordijnen afgehaald en wat blijkt onze gordijnen waren goed maar die van mijn zoontje waren 4x 1,40 bij 1,53 in plaats van 0,75 bij 1,53 waardoor we dus 2.80 gordijn moeten ophangen op een raam van nog geen meter breed. Op de bon staat duidelijk de maten vermeldt maar dit zijn blijkbaar de invoermaten en dat moeten wij dus maar kunnen weten. En het antwoord: ja maar als je 0.75 wilt dan krijg je nog plooien en kom je op 1.40 uit terwijl er duidelijk ook op de bon staat geen plooien.
Wij hebben getekend en betaald en kunnen er verder volgens Leen Bakker Ooterhout eigenlijk maar in stikken. Ze wilde dan wel twee van de gordijnen terugnemen voor de helft van de prijs die wij ervoor hebben betaald!!!!!! Dat noem ik geen oplossing

Gewenste oplossing

koopontbinding of geld terug voor de twee teveel betaalde en gemaakte gordijnen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door chantalkayen