Klacht: gordijn

op 25 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb week of wat nieuwe gordijn bestel en de eerste 2 gordijnplooien
vallen gewoon recht
heb nat gemaakt en gestreeken
maar komt steeds terug
moes de gordijn maar terug brengen tja ik kom uit ommen en heb er weer veel gedoe er bij kosten
wou in de kamer ook nieuwe over gordijnen hebben maar als het er zo uit ziet als de gang gordijn tja

marcel de beer
ommen
0529 467975

Gewenste Oplossing:

als goed is en dat me niet extra geld KOST

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door KELLYOPEL