Klacht: Golden tuliphotel slechte servies

op 20 september 2017 over Golden Tulip in de categorie Hotels

Ik heb een klacht betreft de servies wij hebben van 24 tot 26 augustus een arrangement geboekt via groupon bij golden tulip hotels bij oosterhout maar bij aankomst bleek het restaurant in verbouwing te zijn en er werd gezegd dat ze een email verstuurd hadden die wij dus niet hebben gehad wij hebben een onbijt erbij genomen maar de volgende ochtend gingen we onbijt nemen en we zaten in een zaaltje waar geen behang en aankleding was en het onbijt was ook niet compleet en de kamer zat een spinnenragels in de hoek de badkamer was ook niet schoon de tegels waren vies en ik had dit niet verwacht want het was tenslotte was het ook een speciale verrassing voor mijn dochter die was tenslotte op 25 augustus jarig dus het niet zo gelopen zoals wij verwacht hadden ik meerder keren een email verstuurd maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen ik vind dit gewoon schandalig.

Ik zou graag zien dat ze een compersatie doen doormiddel van de helft van kosten retour van het arrangement en het onbijt dit is voor ons dan okee

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Golden Tulip

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Golden Tulip nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht henk1970

1 maand geleden - De klacht is gedeeltelijk opgelost maar ik ben er niet helemaal tevreden over maar ik zal geen boeking meer doen bij deze hotel maatschappij

Alle klachten die gemeld zijn door henk1970