Klacht: Golden Seat tickets

op 27 september 2011 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

Voor Miss Saigon heb ik drie Golden Seat tickets via SEE Ticktes gekocht. Voor deze try-out avond hebben wij ons zeer verheugd. Omdat wij noet groot zijn heb ik rij 8 gevraagd maar heb rij 9 gekregen. verder hebben wij de beloofde kortingskaarten voor evt. vervolgvoorstellingen nog steeds niet gekregen. Noch SEE-Ticktes als Joop van den Ende Productions reageren helaas niet. Ik vind dit erg onsportief. Je koopt dure kaarten maar de services en beloften komen deze organisaties niet na.

Ik wil graag op rij 8 nog een keer naar MISS SAIGON met de beloofde reductie. Uiteraard zal ik zelf ook meebetalen dat spreekt voor zich. Maar AFSPRAAK = AFSPRAAK.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stage Entertainment Nederland in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stage Entertainment Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stage Entertainment Nederland

Heeft op 12 maart 2012 om 11:10 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw, wij vragen ons af op welke manier u contact met ons opgenomen heeft? Wij kunnen hier helaas niet van terug vinden. Wanneer u contact met ons opneemt via info@musicals.nl dan kunnen wij reageren op uw klacht. Met vriendelijke groet, Joop van den Ende Theaterproducties

Alle klachten die gemeld zijn door Robi