Klacht: goedkope stof

op 01 mei 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Februari werd onze nieuwe bank gebracht, na dat ze hem uit gepakt hadden en weg gingen,had ik al zo iet van deze had ik niet uit gezocht wel de kleur maar, had sky leer uit gezocht hier zit goedkope stof op..echt de goedkoopste wat er bestaat volgens mij ik dacht nog wacht het maar,even af..bank trekt stof aan met resultaat dat de bank altijd stoffig lijkt zitten kale vegen, plekken op de bank. Vlekken..nog nooit op de bank gezeten met eten of drinken durf er nauwlijks op te zitten..lijkt echt een goedkope bank als ik deze! in deze stof in de winkel had zien staan….had ik er vlug voorbij gelopen wou een goede stevige bank die minimaal 10 jaar mee ging. Wat wij voor deze bank hebben betaalt is hij echt niet waard nog geneens de helft wil dan ook een andere bank

Nieuwe bank of op nieuw bekleed, maar dan met leer of sky leer, heb er met de korting 1650 voor betaalt zonder kado, korting voor gekregen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 25 april 2017 om 14:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door willy van lenten