Klacht: Goedkoop is duurkoop plus rompslomp

op 02 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Twee maanden geleden kocht ik slippers voor mijn vriendin. Die is nu al flink beschadigd aan de voorkant (zie de foto). Met deze slippers ben ik naar een Lidl filiaal gegaan om een passend oplossing te krijgen. De medewerker haalde iemand bij die zich de manager noemde. Hij heeft niet eens naar het product gekeken of naar ons verhaal geluisterd en haalde gelijk een kaartje met de telefoonnummer van de klantenservice erbij. Daar ben ik niet van gediend. Daarnaast heb ik het product daar gekocht en wil ik daar geholpen worden na de aankoop.

Naast dit onacceptabel gedrag sta ik nu met een duurkoop. Met dit termijn en het aankoopbedrag komt de prijs uit op €96 na twee jaar gebruik. Zelfs Birkenstock slippers koop ik voor veel minder en gaat gemakkelijk zo lang mee zonder problemen. Het rompslomp, dat nu gebeurt, krijg ik er bij.

Sowieso wil ik het bedrag teruggestort of contant ontvangen. Ik weet niet hoe Lidl dit rompslomp wil goedmaken, dat laat ik dan maar aan hen over.

Daarnaast wil ik graag dat jullie deze persoon op zijn manier van omgang met klanten aanspreken, zodat anderen niet op dezelfde manier worden behandeld (filiaal Amsterdam Delflandplein).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 17:31 geantwoord