Klacht: goederen (weer) kwijt

op 26 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

We hebben DHL opdracht gegeven een pakketje van Nederland naar Frankrijk te versturen. Na enige tijd hebben we vernomen dat het pakketje kwijt was.
De uitleg van DHL is dat het pakketje wel in de vrachtwagen is gegaan, maar er nooit meer uit is gekomen.
Na de vele reclammaties is het pakketje verloren verklaard en dat het verder verzekeings werk is. We werken weinig samen en dit is de 2de keer dat dit voorkomt. De eerste keer werden we een jaar later door een bedrijf benaderd om onze eigen goederen weer terug te kopen.

De goederen terug krijgen
De vele reclammaties die we hebben ingediend zijn na 10 minutjes beandwoord:
Hartelijk bedankt voor uw email.
Helaas is uw zending tot op heden nog niet boven water gekomen en hebben wij ook geen matches in onze database gevonden.
Het spijt mij u te moeten informeren dat wij helaas uw zending als verloren hebben moeten verklaren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedendag meneer Bugge, Bedankt voor uw serieuze melding. Begrijpelijk dat u hier niet over te spreken bent. Graag ontvang ik van u extra informatie over deze zending. Op deze wijze kan ik contact leggen met de verantwoordelijke collega's om te kijken of ik u kan helpen. Heeft u wellicht een zendingnummer van de desbetreffende zending voor mij? Op deze wijze kan ik kijken wat ik voor u kan doen. Vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht BUGGE

4 maanden geleden - Zendingsnummer = 7931384893

DHL

Heeft op 26 juni 2017 om 15:13 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Dit betreft een zending die verstuurd is via DHL Express. Dit netwerk is volledig gescheiden van DHL Parcel. Graag wil ik u adviseren contact op te nemen met DHL Express. Zij zijn bereikbaar via 088-0552 000. Zij kunnen u verder informeren.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 26 juni 2017 om 16:19 geantwoord

Ik word dus van DHL naar DHl gestuurd. U kunt in mijn eerste boodschap het antwoord van DHL (express) lezen. Nu zegt u dus dat ik ze nog een keer (de 5de inmiddels) moet benaderen om het pakketje terug te vinden. Ik heb deze link gekozen met de hoop dat DHL er wat serieuzer aan kan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door BUGGE