Klacht: Goederen verschillende malen defect na aflevering

op 21 maart 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 4 tuinstoelen en een tafel besteld bij de Lidl.
De DHL koerier kwam op de eerste dag alleen een tafel aanleveren en plaatste deze gewoon in de tuin goed dat mijn vrouw aan kwam lopen en de tafel binnen kon zetten een handtekening voor ontvangst nee???
De daarop volgende dag werden er 2 stoelen afgeleverd zonder doos gewoon met tape aan elkaar geplakt raar kennelijk uitgepakt.
De daarop volgende dag kwamen er weer 2 stoelen nu verpakt in doos beide stoelen waren stuk kennelijk door een ruwe behandeling.
Een bestelling geleverd over 3 dagen en dan nog stuk ook.
Stukkende stoelen zelf terug gebracht naar de Lidl 2 nieuwe exemplaren besteld en wat denk je dd 20/2 afgeleverd bij de buren en geen briefje in de bus dat de stoelen er waren en wat let een van beide stolen stuk aan de bovenzijde kennelijk ook tijdens het vervoer gebeurd zaten nu wel in de doos.
Wel nu geen tuinset en de Lidl gebeld en wat let worden op 23/3 opgehaald.
Door al dat gedoe een vijftal dagen thuis blijven ivm DHL wat een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Bij bestelling van een totaal pakket, dat dit in een levering geschiedt en dat er op een nette en voorzichtige manier met spullen omgegaan wordt.
Dat de bezorging tussen de aangegeven tijden geschiedt en dat als er bij de buren een pakketje afgeleverd wordt, dat je hiervan een briefje in de bus krijgt.
Ik stuur geen pakketten meer met DHL de kans dat het stuk gaat onderweg is mij te groot.
De service is slecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 maart 2017 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. De reden dat de zendingen los van elkaar zijn geleverd is dat de ene zending geleverd is door ons zakelijke netwerk gezien de afmetingen en/of het gewicht en de andere door het particuliere netwerk. Ik vind het vervelend om te lezen dat de zending meerdere malen beschadigd bij u zijn aangekomen. Ik ben het ook zeker met u eens dat het handig was geweest als de bezorger een kaartje in de brievenbus had gedaan zodat u had geweten waar de zending was afgeleverd.

Ik heb uw kalchten doorgestuurd naar de juiste afdeling zodat dit intern besproken kan worden.

Ik wil u mijn excuses aanbieden voor alle ongemakken die u heeft ervaren door het toedoen van DHL.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door P.J. Kaper
x