Klacht: goed opgelost.

op 29 januari 2014 over Lecturama in de categorie Magazines

ik heb een proefzending aangevraagd van patchwork en webdesign. eerste zendig leek me wel wat, dus vervolgzending door laten gaan. had echter nooit begrepen dat er 10 afleveringen per zending in zaten, dus 10keer 14,95 1 doosje met spullen. ik kwam hier achter bij de 3e betaling, ik dacht dat kan niet heb nooit een 3e zending gehad.
dus ik gebeld en het werd mij uitgelegd. in de stress en ‘heat of the moment’, zoveel geld kan ik echt niet missen, opgehangen. hierna nogmaals gebeld of ik het nog terug kon sturen, ik had het nog niet gebruikt maar wel uitgepakt.
ik mocht de webdesign terugsturen zonder problemen, als alles maar compleet en onbeschadigd is, en de quilten officieel niet (14 dagen al ruim voorbij) maar als uitzondering mocht deze ook terug! ik moet straks 2 barcodes terugbellen, zonder 0900nummer!
topservice wat dat betreft ik zat echt in de stress, gelukkig alles naar tevredenheid opgelost. nu wachten op de terugbetaling, maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed komt.

mijn suggestie is toch om het nog duidelijker uit te leggen, zeker aan de telefoon is het niet altijd duidelijk, zet in de brief bij de 2e zending, dat dit pakket totaal 149 euro is, (en niet 15 euro per termijn, per aflevering.)

compliment: alles naar tevredenheid opgelost en snel geholpen aan de telefoon!

Alle klachten die gemeld zijn door irmatjee