Klacht: Goed geadresseerd, verkeerd gestempeld door machine

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In een week tijd ontving ik twee brieven waarop een correct adres stond, juiste postcode, maar met een sticker van PostNL ‘Herstel/Return to sender’. De post kwam veel te laat. Op de ene enveloppe stond een stempel van de machine ‘Ongeldige postcode’ en op de andere enveloppe een totaal verkeerde postcode. Wat is er aan de hand?? Heel vervelend dat mijn post nu zoveel later aankwam.

Wanneer iemand te weinig gefrankeerd heeft, krijg ik een forse boete bij mijn post. Ik zou graag zien dat Post NL haar eigen fouten wat eleganter zou oplossen. De post wordt veel te laat bezorgd, maar ik krijg geen compensatie of excuus!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Kok, Uit uw bericht begrijp ik dat u 2 brieven retour heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is. Op welke datum heeft u deze post verzonden en retour ontvangen? Wilt u mij de adressen sturen van de ontvangers? Dan kan ik een eventuele melding uitzetten. Ik begrijp dat u ook portokaarten heeft ontvangen? Heeft u voor mij de betaalcodes? Ik kijk graag even met u mee. Ik zie uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Kok, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 17 juni 2016 om 11:42 geantwoord

Geachte mevrouw Kok,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.
We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina Kok