Klacht: Global heeft geld van mijn bankrekening gehaald.

op 06 juli 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik zie net op mijn bankrekening dat er 15 euro is afgeschreven van ene ‘global collect’, nu ken ik dat bedrijf of wat het ook mag wezen niet dus ben ik even gaan google’en, en daar staan meerdere malen waarschuwingen over met zowel ‘ pas op met global collect’

Ik ben tevreden wanneer ik het geld krijg teruggestuurd want er is voor niks 15 euro van mijn bank afgehaald

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 juli 2017 om 11:12 geantwoord

06-Jul-2017, Kimberley Tuinenga, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door KimberleyKimberley