Klacht: Via Ideal betaald en product nooit ontvangen

op 22 september 2009 over Gizmos Benelux in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een freelux Standby killer besteld via de Gizmos Benelux. Via Ideal heb ik betaald en nooit het bestelde porduct mogen ontvangen. Via hun website een klachten formulier ingevuld en verstuurd naar de klantenservice. Je krijgt een automatische bericht dat het behandeld zou worden binnen 24 uur. Wel 3-wkn zijn voorbij en geen reactie teruggekregen. Heb al vaker gebeld en forms ingevuld, maar niemand neemt contact met je op. Dat vind ik schandalig en ik heb geen respect voor deze malafide bedrijf. Zij staan overal vermeld als een interger bedrijf, maar dat staat ver van de realiteit. Ik wil mijn geld terug en nooit meer zaken doen met deze malafide bedrijf. Gaarne een notitie hier maken aub. Ik zal op iedere website dit bericht achterlaten. Doe zeker geen zaken mee, u bent gewaarschuwd.

Alle klachten die gemeld zijn door Antonio