Klacht: Gitaar verloren geen hulp NS

op 06 oktober 2011 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht aangaande de service van het Centraal Bureau Gevonden Voorwerpen en een van de medewerkers hiervan.

Ik ben een tijdje geleden mijn gitaar vergeten in de trein en heb vervolgens het formulier voor gevonden voorwerpen ingevuld op internet.
Toen heb ik de brief thuis gekregen met de vraag om een betaling van €40 euro te voeldoen zodat de gitaar opgestuurd kan worden.
Nu ben ik een student met weinig geld, en hecht heel veel emotionele waarden aan mijn gitaar, dus heb ik het nummer gebeld dat op de brief staat. (09003212100). Vervolgens krijg ik een vrouwelijke medewerkster van u aan de lijn en ik vraag netjes of het niet mogelijk is mijn gitaar op te halen. De vrouw verteld mij dat dit niet meer kan, dus vraag ik waar het depo zich bevind zodat ik het daar misschien kan proberen. Vervolgens zegt de mevrouw mij dat ze niet gaat vertellen waar het depo zich bevind (op een zeer onvriendelijke manier!) en hangt ze abrupt op.

Ik vind het uitermate onbeleefd van de NS om een klant in gesprek zomaar op te hangen!
Ik heb terug gebeld en krijg een bandje te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn, na een minuut of 2 hoor ik plotseling op de achtergrond een discussie van de betreffende mevrouw met iemand anders over mij, aangaande dat ze gewoon met mij in gesprek moet (van de andere persoon). Vervolgens word er weer opgehangen.

Op dat moment heb ik besloten een klachten brief te schrijven, dus ik heb nog eenmaal gebeld om de mevrouw om haar naam te vragen voor de klachten brief maar die wou ze me niet geven en vervolgens hing ze weer abrupt op.

Ik vind dat de NS zo NIET met zijn klanten om kan gaan!
Ik sta onnodig te wachten in een telefonische-wachtrij die er helemaal niet is! en vervolgens hoor ik als klant gesprekken over mij met persoonlijke meningen(!!) die helemaal niet voor mij bedoelt zijn. Het ergste van allemaal ik word als klant met een vraag in de doofpot gestopt!
Het telefoon gesprek vond plaats op 6-10-2011 rond 17:00 (het laatste om precies te zijn 17:10)
Overigens vind ik het ook absurd dat men tegenwoordig de gevonden voorwerpen niet meer kan ophalen, maar er voor GEDWONGEN word te betalen, ik trek zeer in twijfel of dit al dan niet gerechtelijk is, ik zie dit meer als geldklopperij van de NS.
Foei NS, FOEI!

Mijn gitaar terug een excuses van de NS.

Alle klachten die gemeld zijn door jd91