Klacht: gitaar spoorloos bij post.nl

op 27 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een gitaar gekocht van een particulier, deze heeft keurig een track and trace nummer gemaild waarmee ik de al betaalde bestelling kon volgen. Het pakket was online bij post.nl te volgen naar hun distributiecentrum waar het volgens track en trace bleef. na anderhalve week heb ik maar eens gebeld over de mogelijke bezorgdatum.
Al snel bleek dat ze niet van mijn vragen gediend waren en alleen op verzoek van de verzender wilden gaan onderzoeken wat er aan de hand was.Dus de verzender benaderd en gevraagd of hij zo vriendelijk wilde zijn om een onderzoek in te stellen. de verzender heeft drie maal een onderzoek laten starten en moest telkens zelf bellen voor informatie nu zeggen ze dat hij het verzekerd had moeten opsturen. post.nl voelt zich blijkbaar totaal niet verantwoordelijk voor de spullen die door hun personeel gestolen worden. ik ben 136,75 aan geld kwijt, erger nog is het dat er geen vertrouwen meer is in dit postagentschap en niets meer durf te bestellen via internet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 februari 2017 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kos,

Uit uw bericht verneem ik dat u een pakket verwachtte, maar dat deze niet is aangekomen. Het spijt mij om dit te lezen en ik kan mij voorstellen dat u hierover erg teleurgesteld bent.

Inmiddels heb ik mij even ingelezen in het onderzoek dat heeft plaats gevonden. Hieruit verneem ik dat het ondanks onze inspanningen niet is gelukt om het pakket terug te vinden. Omdat de afzender gebruik heeft gemaakt van een onverzekerde verzendwijze kunnen wij deze geen vergoeding bieden. Mocht u het toch niet eens zijn met de afhandeling van deze klacht dan kan de afzender eventueel contact opnemen met de geschillencommissie. Dit is een onafhankelijk orgaan die het onderzoek zal inkijken. Voor meer informatie hierover verwijs ik u graag door naar de website www.geschillencommissie.nl (onder post). Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door kos365