Klacht: Giftcards kwijt?

op 17 oktober 2017 over ModeMusthaves in de categorie Mode

Hallo,
Ik heb een aantal giftcards van Modemusthaves t.w.v. €90,00. In september hebben ze op facebook aangekondigd ermee te stoppen en nog een laatste sale te houden. Helaas heb ik dit bericht gemist en kwam ik er onlangs pas achter toen de webshop al \’gesloten\’ was. Ik heb vervolgens een mail gestuurd met de vraag wat er gebeurd wanneer je nog giftcards hebt en later ook uitgelegd dat ik hier helaas niet van op de hoogte was. Het antwoord van Modemusthaves is en blijft dat ze niks meer met de giftcards doen en ik deze in de laatste sale had moeten opmaken. Ze willen me verder ook op geen enkele manier tegemoet komen. Ik vraag mij af of dit zomaar kan? Ze besluiten zelf het bedrijf te sluiten, een kadobon is dan in principe toch nog een schuld welke zij hebben openstaan, of zie ik dit verkeerd?

MvG,

M.M.

Geld terug of de mogelijkheid de bon elders te besteden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ModeMusthaves over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ModeMusthaves in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ModeMusthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ModeMusthaves

Heeft op 15 december 2017 om 12:37 geantwoord

Hi Manon Mourmans,

Vervelend om te lezen! We willen dit uiteraard ook zo goed en natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Als het goed is is dit probleem inmiddels opgelost. Anders graag mailen naar info@modemushtaves.com :) Dit werkt, gezien wij inmiddels zijn gestopt op dit moment het beste en het snelste. We horen graag van je! Vriendelijke groetjes, ModeMusthaves

Alle klachten die gemeld zijn door MM1989