Klacht: GGN wilt niet meewerken met betalingsregeling om schulden af te lossen

op 24 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb meerdere dossiers bij GGN lopen en wil z.s.m van deze zaken af. Ik heb voor alle dossiers een betalingsregeling getroffen, maar krijg telkens brieven waarin er gemaand word om binnen 5 dagen te betalen terwijl ik per mail betalingsregelingen heb verstuurd. Ik heb ook informatie m.b.t. mijn inkomen ingediend.Per mail krijg ik een bericht dat ze binnen 10 werkdagen contact opnemen dat gebeurt nooit

Ik ben tevreden als zij akkoord gaan met mijn betalingsregelingen, zodat ik z.s.m van deze zaken af ben

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben u vandaag een inhoudelijke reactie toegestuurd omtrent uw klacht van klacht.nl. Wij verzoeken u om ons alsnog de opgevraagde stukken toe te sturen, zodat wij uw klacht verder kunnen afhandelen. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op de site.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door ras86