Klacht: GGN sleept mijn bedrijf onterecht voor de rechter in opdracht van Allsecur B.V.

op 18 augustus 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Had een auto verzekerd van mijn B.V. bij Allsecur , auto verkocht en brief gestuurd voor opzegging verzekering premie.
Werd 3 maanden na dato door de boekhouder er op gewezen dat er 3 keer geld was geïncasseerd door Allsecur voor de auto verzekering die ik al lang niet meer in mijn bezit had.
Heb meteen automatische incasso stop gezet, na een tijdje een brief van Allsecur ontvangen dat ze geen geld meer konden incasseren en dat de premie achter liep , heb ze gebeld en uitgelegd dat auto al lang niet meer in mij bezit was.
Heb ze weer eens alle bewijzen zoals vrijwaringsbewijs en opzeg brief toe gestuurd , en ik heb ze ook uitgelegd dat er geen kwade opzet in het spel van mijn zijden kon zijn aangezien ze 3 maanden konden incasseren terwijl auto niet meer in mijn bezit was omdat ik in de veronderstelling was dat mijn opzeg brief aangekomen was en er op vertrouwde dat een bedrijf als Allsecur de incasso stop zou zetten , het is natuurlijk ook een beetje laksheid van mij dat ik er niet eerder achter gekomen was dat er onterecht geld van mijn rekening gehaald werd, ik heb Allsecur voor gesteld dat ze het te veel geïncasseerde bedrag mogen houden als ze zouden af zien van de openstaande premie.
Allsecur ging hier niet mee akkoord, en het gaat maar om een bedrag van € 142,65 ondertussen opgelopen 
Om het bedrag van € 124,65 heb ik het niet te laten, het is mij gewoon een principe kwestie geworden ik laat me niet bestelen door een groot bedrijf als Allsecur.
Ondertussen heb ik de dagvaarding al binnen, en ja ik ga de strijd aan heb hier een paar duizend euro voor opzij gezet de zaak van Allsecur is flinter dun hoe durven ze en dat voor € 142,65

Nu een schrijven aan GGN

Geachte GGN;

Ik begrijp niet dat jullie het zo ver hebben laten lopen in een zaak dat zo flinter dun is, volgens mijn rechtsvertegenwoordiger maak ik hier een aanzienbare kans om in mijn gelijke gesteld te worden bij de rechter.
De Rechtsvertegenwoordiger vond ook nog een eigenaardigheid in jullie documenten de eerste incassobrief is ontvangen in September 2014 de dagvaarding is van juli 2017, is het normaal dat zo een traject bijna 3 jaar loop voordat er een dagvaarding verzonden wordt , in die tussen tijd is er nauwelijks contact tussen ons geweest dus geen uitstel aangevraagd of iets dergelijks van mijn zijde ik heb vanaf het beging duidelijk gemaakt dat ik het verschuldigde bedrag niet zou betalen.
Het rare is dat er in juni 2015 een aankondiging rechtsmaatregelen per brief is gedaan , dus met andere woorden het traject van de deurwaarder gaat nu in.
Vervolgens hoor ik 22 maanden helemaal niks van jullie t/m 2017 en dan ook nog met een andere dossier nummer op jullie brief, ik heb hier een sterk gevoel offer dat een medewerker of deurwaarder het dossier eens goed door gelezen heeft in 2015 en gedacht heeft dit is belachelijk ik gooi deze er tussen uit en dat er in 2017 iemand anders de stukken weer tegengekomen is en dacht van deze moet nog geïncasseerd worden en toen een nieuw dossier van gemaakt heeft compleet met een nieuwe dossier nummer, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar het lijkt er wel heel verdacht op.
Ik hoop na het schrijven van deze klacht jullie het dossier nog even goed door nemen en dit alles nog even in overweging nemen

Complete dossier (s) seponeren

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Graag ontvangen wij het dossiernummer waar de vordering betrekking op heeft. Met vriendelijke groet, GGN

Reactie van de melder van de klacht World

4 weken geleden - Sorry ik dacht dat ik hem er in gezet had, ik hoop op een snelle reactie, de stukken worden namelijk vandaag bij de rechtbank afleveren, zitting is woensdag al, u kunt toch ook begrijpen dat ik niet 5 maanden voor een verzekering ga betalen als de auto niet meer in mijn bezit is , wie z'n schuld dit ook mocht zijn er wordt totaal geen begrip getoond door Allsecur. Dossiernummers: 11974328 en 4082998 mvg

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 augustus 2017 om 15:33 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben vandaag uw klacht via klacht.nl met referentienummer 635007 behandeld. Er is een inhoudelijke reactie per e-mail naar u toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke informatie op deze website. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door World