Klacht: GGN niet opkomen dagen op datum van aankondiging beslaglegging

op 19 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Op 19 april 2016 omtrent 08.00-18.00 is er door GGN een beslaglegging roerende zaken aangekondigd. Na meerdere malen voor aangekondigde data contact te hebben gehad voor de mogelijkheid voor een betalingsregeling is mij vanuit dreigementen verteld dat dit niet meer mogelijk is.

Ik heb telefonische ook aangegeven dat de aangekondigde data voor mij niet haalbaar zou zijn i.v.m een belangrijke school examen die niet verplaats zou kunnen worden was de bejegening vanuit GGN dat dat niet hun probleem is en dat ik maar op de genoemde data aanwezig zou moeten zijn.

Indien dit niet het geval was GGN de mogelijkheid zou hebben om met behulp van een officier van justitie mijn woning binnen te treden en dat de kosten voor de slotenmaker voor mij rekening zouden komen.

Echter is GGN op de genoemde data niet op komen dagen, Ik heb ook niks van niemand vernomen dat deze afspraak niet door zou gaan. ik kan er niks anders van maken om de aankondiging als dreigement te beschouwen. Door dit alles heb ik mijn examen niet kunnen afleggen en moet ik een herexamen afleggen

Ik wil u attenderen op het volgende:
Gerechtsdeurwaarders mogen in de communicatie met de debiteur, om oneigenlijke druk te voorkomen, niet aankondigen dat hij een maatregel zal nemen, wanneer hij nog niet concreet van plan is deze te gaan nemen.

Er zit daarom noodgedwongen voor mij niks anders op om ook een officiële klacht in te dienen bij het KBVG.

Dat er alsnog een overeenstemming komt voor een betalingsregeling en dat ik hooguit een toelichting krijg van hoe dit zo dramatische mis heeft kunnen gaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 april 2016 om 10:08 geantwoord

Wij hebben uw klacht ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Op 25 april 2016 hebben wij telefonisch contact gehad. De zaak is met u besproken. U zou ons een betalingsvoorstel doen toekomen voor alle dossiers. Wij hebben tot heden nog geen concreet voorstel mogen ontvangen. Graag ontvangen wij binnen 5 dagen na vandaag een betalingsvoorstel.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door chynn