Klacht: Reageren niet

hmjheffels op 18 september 2022 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb een tijdje gelden gebeld en toen konden ze me niet direct helpen omdat ze het dossier van Vattenfall nog niet hadden
Maar ik heb mails gestuurd mast je hoofd niets meer omdat ik een betalingsregeling wil treffen
Mvg

Gewenste Oplossing:

Als ze reageren en een regeling treffen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

11 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wat vervelend om te horen. Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen. Kunt u ons nog het betreffende dossiernummer doorgeven. Daarna kunnen wij uw klacht in behandeling nemen en krijgt u zo spoedig mogelijk bericht van ons. In afwachting van uw bericht, met vriendelijke groet, GGN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 november 2022 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hmjheffels