Klacht: Geld wordt niet teruggestort

op 13 juli 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gaat om dossier 868704… Op 26-06-18 er is te veel geld ingehouden, ruim 950 euro. Telkens wordt verteld dat het zsm terug wordt gestort, maar tot op heden niets gezien. Inmiddels heb ik klacht bij de ombudsman aanhankelijk gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld vandaag terug wordt gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 augustus 2018 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Uw klacht is afgehandeld door de verantwoordelijke afdeling. De teveel ontvangen gelden zijn teruggestort naar de bron van herkomst. Vanwege de Algemene verordening gegevensbescherming kunnen wij op dit platform niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door niclot2702