Klacht: ggn is een bedrijf dat ik niet als incassoburo zou inhuren. zorgverzekeraar menzis doet dat wel.

op 06 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

in januari 2016 is er via loonbeslag een bedrag van 712,25 euro op mijn inkomsten ingehouden.
de oorspronkelijke vordering echter zijnde 489,40 euro was tijdig overgemaakt naar ggn maar bevatte blijkbaar geen referentienummer.
daar er op de faktuur van ggn geen verplichting tot vermelding van een referentienummer vermeld was heeft ggn mijns inziens geen recht om vervolgens zonder verder contact over te gaan tot loonbeslag.
mijn gedachte was dat e.e.a. betaald was maar ik kwam er pas later achter dat ggn deze storting had teruggestort.
schandalig is volgens mij geen schuttingtaal of scheldwoord maar die zou ik graag naar ggn willen uiten.

ik vind dat het verschil in beide bedragen ten spoedigst moet worden teruggestort.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Gisteren hebben wij contact opgenomen met de klager in verband met een verzoek tot aanvullende informatie. Vandaag hebben wij de klacht verder beoordeeld. Er is vandaag telefonisch contact gezocht met de klager. Deze hebben wij helaas niet kunnen bereiken. Er is een brief onderweg met een verdere toelichting.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door h.peet.