Klacht: GGN handelt ZEER onrechtmatig

op 18 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN heeft met mij een betalingsregeling getroffen, dit heeft GGN ook schriftelijk bevestigd aan mij en alsnog hebben zij daarna beslag gelegd op mijn loon. Ik heb contact opgenomen met GGN waar ik uiterst onvriendelijk te woord ben gestaan door een medewerker, die niet met een oplossing kwam maar met de woorden: Wij hebben gelijk en jij niet.

Het beslag moet PER DIRECT opgeheven worden, omdat GGN reeds met mij een betalingsregeling heeft getroffen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 mei 2016 om 10:10 geantwoord

Goedemorgen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. De klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met nadere informatie over het loonbeslag en de betalingsregeling. Wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.

Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 mei 2016 om 17:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Beleefd vraag ik uw aandacht voor het volgende.

Neen, Ik ga NIET akkoord met uw oplossing, omdat het GEEN oplossing is , maar een continuïteit van het probleem waarborgt, waar U de oorzaak van bent en niet ik.

Tevens heeft u in een van uw reacties mij geschreven dat ik u zou hebben verzocht om een herziening van de berekening van de beslagvrije voet. Dit is pertinent onjuist en riekt naar een leugen. Ik nodig u dan ook van harte uit om te bewijzen waar ik dit precies zou hebben aangegeven en in welke context.

Ik blijf bij mijn voorgaande eis. Ik wil graag dat u het beslag op mijn loon opheft, omdat u reeds met mij een betalingsregeling had getroffen.

Wellicht dat de Kamer van Gerechtsdeurwaarders in Amsterdam hier naar wil kijken, omdat u onbehoorlijk heeft gehandeld en mij in feite heeft misleid. Ik zit er dan ook over na te denken om een klacht in te dienen bij deze instantie. U was immers met mij een betalingsregeling overeengekomen en in principe zegt u nu: ''Ja, wij hebben een afspraak gemaakt met elkaar, maar ik wil mij er toch niet aan houden.''

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Hoogachtend,

Aad82

Bericht van GGN Mastering Credit

10 maanden geleden - Wij hebben de tegenreactie van de klager in behandeling genomen. Er is een email naar de klager onderweg met een toelichting. Wij zien de klacht als afgerond. Wanneer de klager verder informatie wenst verzoeken wij deze contact met ons op te nemen. Dit kan onder andere op mijnincasso.ggn.nl. GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Aad82