Klacht: GGN en onterechte vordering dochter

op 01 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In 2012 was mijn dochter minderjarig, en ik stond onder bewindvoering. Mijn minderjarige dochter is destijds door GGN voor de rechter gedaagd omdat mijn bewindvoerster de rekeningen niet betaalde van de orthodontist. De rechter heeft toen het vonnis uitgesproken dat de openstaande rekeningen op mijn naam moesten komen. Dat is toen ook allemaal geregeld, mijn toen minderjarige dochter werd nihil verklaard. Er blijkt nu nog 1 kleine rekening openstaan van 2012. Nu anno 2016 word mijn dochter weer lastig gevallen door de GGN. En willen ze het geld nog een keer van mijn dochter hebben. GGN is een bedrijf die mensen in problemen blijven brengen. Nou van mijn dochter krijgen ze geen rooie cent. De orthodontist rekening staat op mijn naam, en zal dus door mij betaald worden aan Netpoint en niet aan het GGN. Alle documenten die ik nu naar het GGN gestuurd heb gaan dus ook heel mooi naar de rechtbank met een mooi briefje er bij.

Als de vordering word ingetrokken, en mijn bewindvoerder het bedrag gewoon kan overmaken naar Netpoint

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 juni 2016 om 10:24 geantwoord

Geachte mevrouw Zadelhoff,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben uw zojuist een email gestuurd met onze reactie. Daarnaast hebben wij reeds op 1 juni 2016 per email gereageerd op uw bezwaar. Wij beschouwen hierbij de klacht als afgehandeld.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Kleinewitte