Klacht: ggn doet maar wat

op 30 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

goede middag we hebben een conflict met gak via bemiddeling is er een betaling afspraak gemaakt waar vervolgens ggn zich niet aan houd!! en maar weer 40 euro er boven op doet !! tevens wilen we aan alle mensen die dit lezen (DE WET UIT 1838 IS VERVALLEN PER 14 DEC 2014 dus dat PROGRAMMA (BETALEN OF LEEGHALEN) DEZE VLIEGER GAAT NIET MEER OP!! GGN!! GA JE AAN DE WET HOUDEN!!!! EN NIET JULLIE EIGEN WETJES!!!
nogmaals GGN zijn OPLICHTERS!!! van het ergste soort!!!

dat ggn zich eens aan de WET gaat houden uit 2014 en de gemaakte afspraak (betaling regeling (was 2 x 27,10,- (voor 1 rekening 27,10,- nu 104,- binnen 3 maanden !!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen. Helaas kunnen wij met uw gegevens geen dossier vinden. Wat is het dossiernummer waar de klacht betrekking op heeft? Met vriendelijke groet, GGN mastering credit

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 juni 2017 om 13:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij betreuren het te lezen dat u een negatieve ervaring heeft. Wij kijken graag met u mee wat er precies gebeurd is. Helaas beschikken wij niet over voldoende persoonlijke informatie, waardoor wij niet weten over welk dossier het gaat en wie u bent. Op ons verzoek van 30 mei 2017 heeft u niet meer gereageerd. Wij gaan de klacht op klacht.nl om deze reden sluiten. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen om uw klacht te bespreken.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door koetjes1212