Klacht: Gezichtsbehandeling niet gekregen,wel betaald.

op 27 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Coupon geldig tm30 sept. 26e gebeld voor een afspraak.had ingesproken op antwoordapparaat omdat ze daarop vermelden dat het te druk was en ik zou zo snel mogelijk teruggebeld worden.28e werd ik teruggebeld. Ik wilde dus een afspraak maken. Toen ik vermelde dat jet via groupon was,kon ik geen afspraak maken en zou door iemand anders teruggebeld worden de dag er op. Ik vroeg haar te bellen na 5 uur omdat ik op het werk geen telefoon kon aannemen. Ik vertelde erbij dat ze me eventueel ook terug konden bellen op vrijdag de 30e voor 12 uur omdat ik vanaf 12 uur weer moet werken.ik werd voor de 2e maal weer niet op tijd teruggebeld. Zaterdag de 31 werd ik pas teruggebeld. En toen zij ze dat ik nu te laat was,omdat de coupon geldig was tm de 30e. Toen brak mn klomp..ik had verdorie al vanaf maandag de 26e geprobeerd om een afspraak te maken. Ze zei dat ze eerst met groupon moest overleggen wat ze moest doen.en ze zei, mevrouw,u had al veel eerder een afspraak moeten maken want ik heb het veel te druk.ben ik nou gek of wat? Er staat toch duidelijk, geldig tm 30 sept.dan had dat toch vermeld moeten staan?!!!!! En ze had me tot 2x toe te laat teruggebeld omdat ze alleen stond en het te druk had. Dan denk ik, dan had je niet zoveel groupon coupons moeten laten verkopen! Er waren er notabene als ik me niet vergis, 96 stuks verkochte behandelingen.tot gisteren niets meer vernomen van puur huid.gisteren had ik een email verstuurd waarom ik nog niet benaderd was door hun.en dat ik op tijd gebeld had voor de afspraak. Als antwoord daarop kreeg ik terug dat groupon de advertentie had gemaakt en dat er stond geldig tm de 30e en dat had moeten zijn dat de behandeling voor de 30e had moeten plaatsvinden.dat is groupon zijn schuld, dus probeer via groupon je geld terugte krijgen! Dat is toch te gek voor woorden!!!! En als het erover uitgaat heb ik maandag gebeld voor een afspraak en dan hadden ze nog 6 dagen om me te behandelen.maar dat kon niet want ze hadden het te druk.wat ik begrijp, maar ik heb me gehouden aan de regels van de andvertentie!!!! Dus groupon, zorg dat ik mijn geld snel terug krijg!! Ik heb al eerder een klacht hierover vermeld en er staat bij in behandeling. Nou echt niet, bij puur huid wisten ze nergens van. Als ik niet terug betaald word,heel snel,ga ik andere maatregelen treffen. Heb de tros gekeken over groupon klachten.en toen zei iemand van groupon,als ze er niet uitkwamen met de aanbieder zou mijn geld verzilverd worden dus terugbetaald. Waarom duurt dat zo lang? Stort gewoon mijn geld terug.ik heb al zoveel gekocht,waar jullie veel aan hebben verdiend.ik ben dus een hele goede client!! Zorg dat dat zo blijft dan en help mij meteen.

Geld terug of behandeling van aanbieder.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yvonned63