Klacht: Gewoon thuis, pakket bij de buren

op 12 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw de Jong, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig te vernemen dat het pakket niet op uw adres is bezorgd. Ik reageer graag op uw bericht. Ik begrijp uit uw bericht dat u een kennisgeving heeft ontvangen terwijl u gewoon thuis was. Ik kan mij voorstellen dat u dit als erg vervelend ervaart en wil u hier mijn excuses voor aanbieden. Graag hoor ik van u of uw deurbel naar behoren werkt en ontvang daar gaarne de 3S-code van het betreffende pakket bij. Aan de hand van deze informatie zal er beoordeeld worden of er een klacht zal worden ingediend. Ik zie uw reactie, inclusief de informatie, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Irisxx93

3 maanden geleden - Code is: 3SPREA2133081 zelfs aangetekend...dus lijkt me niet de bedoeling dat dit bij de buren terecht komt, maar bij een ophaalpunt als ik niet thuis zou zijn. Deurbel is prima in orde. Diezelfde dag heeft GLS een pakketje van de buren bij ons bezorgd en die kon wel de deurbel gebruiken. Ik ga ervan uit dat mijn klacht serieus genomen wordt en niet weer weggewuift wordt met een excuus van Post NL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw De Jong, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb het pakket opgezocht in mijn systeem en ik zie dat het pakket echter aan een ander adres is geadresseerd. Het pakket is volgens mijn systeem afgeleverd op huisadres. Op deze manier kan ik jammer genoeg geen klacht voor u indienen. Ik raad u aan om even contact op te nemen met de afzender van dit pakket. Dan kunnen zij controleren aan wie ze dit pakket geadresseerd hebben. Mijn excuses voor het ongemak! Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw De Jong,

Hartelijk dank voor uw reactie.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 september 2018 om 14:25 geantwoord

Klacht moet ingediend worden. Er wordt ook niet gereageerd op mijn eerste oplossing. Klachten worden zo niet opgelost door Post NL.

Alle klachten die gemeld zijn door Irisxx93