Klacht: Gewoon helemaal geen afleverpoging!

op 09 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakket geleverd worden. Speciaal voor thuis gebleven omdat er iets in zat wat we snel nodig hebben. Krijg ik een mail dat wij niet thuis geweest zouden zijn!!! Wat? Ook geen briefje in de brievenbus helemaal niks… kortom: ze zijn gewoon niet geweest… en dan ga je bellen met de klantenservice…. mijn hemel… daar kan je dan ook helemaal niks mee..

Als ze gewoon hun werk doen.. en vooral eerlijk zijn!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Peters, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger niet correct gehandeld heeft. Het is natuurlijk de bedoeling dat de bezorger aanbelt alvorens een niet-thuis-bericht achter te laten. Kunt u mij vertellen of uw deurbel correct functioneert? Mocht dit wel het geval zijn verneem ik graag de barcode van het desbetreffende pakket om zo de juiste persoon aan te kunnen spreken. Dit gaat besproken worden met de persoon in kwestie zodat u in de toekomst verbetering gaat zien hierin. Mijn excuses voor het ongemak. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Baby 12345

2 jaren geleden - Beste post.nl. De bel doet het prima! Er is gewoon geen gebruik van de bel gemaakt. Ook was er geen briefje in de brievenbus wat je normaal gesproken in de bus krijgt.. ik moest het in de mail lezen dat wij niet thuis zouden zijn... barcode is: 3syfcf006554475. Helaas waren de dames op de klantenservice ook niet iets om over naar huis te schrijven... waardoor ik ook pittig ben geweest. Persoonlijk ben ik echt klaar met post.nl en als ik een zending met een ander kan laten versturen zal ik dat zeker doen. Ook heb ik deze klacht gemeld aan de verzender. Met vriendelijke groet, A.Peters

Heeft op 09 juni 2018 om 16:26 geantwoord

Geachte mevrouw Peters,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat wij op 28 mei een klacht hebben doorgestuurd betreft dit incident.
Hieruit is gekomen dat de bezorger hierop aangesproken zal worden. Mijn excuses dat dit is gebeurd, we gaan hard ons best doen onze dienstverlening te verbeteren.

Mocht in in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Baby 12345