Klacht: Gewonnen reis

op 03 augustus 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Al eerder voorbij zien komen bij de klachten en er wordt niet helemaal de waarheid verteld in het telefonisch gesprek. Gesprek wordt opgenomen zeggen ze en na de spullen thuis gekregen te hebben, blijkt dat een beloofde week nu 4 of drie overnachtingen is. Ook het ontbijt zit er niet meer bij en de beloofde transfer naar het hotel ook niet meer. Ik zou geen twee weken maar 60 dagen bedenktijd hebben, klopt ook al niet meer, blijkt maar twee weken te zijn.Gebeld met Travel club en de dame vindt het heel vervelend dat wat er door de telefoon verteld is niet klopt, zij gaat het gesprek wat is opgenomen nu beluisteren en bespreken en kijken wat ze er aan kunnen doen. Ook met de weekendjes weg zeggen ze bij 80.000 hotels te zijn aangesloten, blijkt dat je de keus hebt uit 1 hotel per land en dan ook nog een stuk of 20 totaal in zijn geheel, hoezo 80.000 aangesloten. Ik zou zeggen wees gewoon eerlijk en maak de mensen niet blij met een dooie mus. Ik dacht al dit is te mooi om waar te zij en heb niets toegezegd of betaald maar mensen trap er niet in.

Als wat er in het telefonisch gevoerde gesprek beloofd is ook uitgevoerd wordt, zo niet stop met deze valse en zielige werving wat jullie doen is crimineel en zou bestraft moeten worden door de overheid, alhoewel deze ook weer niet te vertrouwen zijn zoals zovelen in deze maatschappij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:21 geantwoord

Geachte heer Primus,

Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u verzekeren dat er niets mis is met ons aanbod. Ons aanbod is zeer vrijblijvend. Consumenten kunnen kennismaken met ons lidmaatschap van Travel Club Express, 14 dagen lang zonder enige verdere verplichting. Mocht u als lid geen interesse meer hebben in onze diensten binnen de 14 bedenktermijn dan kunt zich altijd afmelden. Dit zonder opgaaf van reden of extra kosten. Tevens wordt het lidmaatschap niet automatisch verlengd na 1 jaar.

Uit onze administratie is gebleken dat het lidmaatschap reeds is beëindigd.
Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express