Klacht: Gewonnen reis

op 11 oktober 2011 over Hotel Group in de categorie Hotels

In Juli ben ook in benaderd door hotelgroup per telefoon. Ik zou een reis gewonnen hebben nav het invullen van een enquete. Nooit iets ontvangen per post, totdat er een aanmaning van een incassobureau op de mat lag. Ik heb contact opgenomen met het incassobureau (MK business), zij gaven aan dat ik het bedrag moest betalen. Ook heb ik een nummer gekregen van de klantenservice (0,80 cent per minuut) Door deze dame ben ik niet netjes behandeld. Ik heb aangegeven dat ik geen pakket heb ontvangen en de bestelling wilde annuleren. Dit was niet mogelijk, want ik had het pakket (die ik niet ontvangen heb) binnen 7dagen moeten retouneren…..? Ook was het niet mogelijk de bestelling te annuleren en zit ik vast aan een contract van twee jaar. Om ellende met een incassobureau te voorkomen heb ik het bedrag (in een paniekreactie) overgemaakt. Ik heb de mevrouw van de klantenservice verzocht mij dit pakket nogmaals toe te zenden (nog niets ontvangen) Hierna ben ik op internet gaan zoeken of ik iets kon terugvinden over de “gewonnen” vakantie. Om mij te verheugen op een heerlijke en vooral goedkope vakantie. Echter zag ik tot mijn grote verbazing nogal wat klachten voorbij komen. Ik heb Hotelgroup een mail gestuurd (4-10-2011) en hier nooit een reactie op gekregen, ook heb ik de gevraagde papieren nooit ontvangen.

Mijn geld terug en nooit meer enige vorm van contact met hotelgroup

Alle klachten die gemeld zijn door Lindala