Klacht: Gewonnen reis

op 11 oktober 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

In Juli ben ook in benaderd door hotelgroup per telefoon.
Ik zou een reis gewonnen hebben nav het invullen van een enquete.
Nooit iets ontvangen per post, totdat er een aanmaning van een incassobureau op de mat lag. Ik heb contact opgenomen met het incassobureau (MK business), zij gaven aan dat ik het bedrag moest betalen.
Ook heb ik een nummer gekregen van de klantenservice (0,80 cent per minuut)
Door deze dame ben ik niet netjes behandeld.
Ik heb aangegeven dat ik geen pakket heb ontvangen en de bestelling wilde annuleren.
Dit was niet mogelijk, want ik had het pakket (die ik niet ontvangen heb) binnen 7dagen moeten retouneren…..?
Ook was het niet mogelijk de bestelling te annuleren en zit ik vast aan een contract van twee jaar.
Om ellende met een incassobureau te voorkomen heb ik het bedrag (in een paniekreactie) overgemaakt.
Ik heb de mevrouw van de klantenservice verzocht mij dit pakket nogmaals toe te zenden (nog niets ontvangen)
Hierna ben ik op internet gaan zoeken of ik iets kon terugvinden over de “gewonnen” vakantie.
Om mij te verheugen op een heerlijke en vooral goedkope vakantie.
Echter zag ik tot mijn grote verbazing nogal wat klachten voorbij komen.
Ik heb Hotelgroup een mail gestuurd (4-10-2011) en hier nooit een reactie op gekregen, ook heb ik de gevraagde papieren nooit ontvangen.

Mijn geld terug en nooit meer enige vorm van contact met hotelgroup

Heeft op 06 januari 2012 om 13:33 geantwoord

slecht, ik heb geen product ontvangen voor het bedrag wat ik betaald heb. Ik wil mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 06 januari 2012 om 14:27 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Uw dossier is inmiddels gesloten. Derhalve zullen wij uw klacht afmelden als zijnde opgelost.

Karel Schmidt

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Passport Hotel Group beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindala