Klacht: gewijzigd abonnement

op 23 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik heb via de website van kpn op 6 spetember geinformeerd of het mogelijk was op mijn adres sneller internet te krijgen Zie hieronder mijn vraag;(Uw vraag aan KPN
Is het mogelijk om mijn abonnement van internet + bellen basis te upgraden naar internet + bellen extra.
Ik vraag dit omdat het vorig jaar niet mogelijk was omdat ik te ver van de centrale wonende en omdat de centrale er nog niet voor geschikt was.
Graag verneem ik van u.)Dit was om 14.00 uur
Vervolgens een half uur later krijg ik een email dat mijn abonnement was omgezet naar IPB extra terwijl ik hier zoals u kunt zien helemaal geen opdracht toe heb gegeven en weer 5 minuten later de volgende email dat per 22 september ons nieuwe abonnement ingaat met daarbij de behorende snelheids verhoging.
Ik vindt dit persoonlijk niet kunnen en erg klant onvriendelijk en de helpdesk is ook niet erg kundig hier in.
Graag zou ik weten of dit meer gebeurt bij kpn.
Ik heb alle emails bewaard van KPN hier over.
Verder merk ik sinds de abonnements wisseling / vervanging modem dat ik regelmatig niet bereikbaar ben (melding dit nummer is tijdelijk niet te bereiken terwijl alles goed is aangesloten en de telefoons op de basis liggen ik heb dit getest met mijn mobiele telefoon terwijl ik thuis was en mijn eigen nummer belde en andere mensen vertellen mij dat ook als je het dan de twede keer probeert krijg je wel contact heeel raar vindt ik dat.
Waarschijnlijk ga ik eens op zoek naar een andere provider

3 maanden geen abonnementskosten

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Koolen