Klacht: geweigerde bestelling

op 08 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik met DHL traceersysteem mijn zendingsnummer invoer, staat daar dat ik de ontvangst van de zending geweigerd heb. Ik heb echter niemand gezien, laat staan gesproken van DHL over die zending.
De zending bestaat uit proefwijnen en ik verzorg proeverijen. Nu heb ik geen wijnen om mijn klanten te laten proeven. DHL kan blijkbaar, omdat ik en mijn buren niet thuis waren (?), niet bezorgen en sturen dan de handel maar terug. Klantvriendelijk? Dit is je er gemakkelijk van afmaken! Ik ben erg boos!! Zendingsnummer 00340433839246241424.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als ik van DHL een passende oplossing aangeboden krijg met betrekking tot afleveringen in de toekomst. Nu ben ik de dupe van een werkwijze binnen DHL. Laat ze een voorbeeld nemen aan Post.nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2017 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Onze excuses voor het feit dat uw pakket retour is gezonden. Volgens onze gegevens komt dit omdat de zending onderweg beschadigd is geraakt. We hebben bij zichtbare schade de overeenkomst om deze retour te sturen naar de afzender. Die zal u een nieuwe zending toesturen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Vork