Klacht: Geweigerd of niet thuis?

op 22 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was niet thuis toen mijn pakket geleverd zou worden. Ik heb online aangegeven op welke dag(deel) ik mijn pakket wilde ontvangen. We zijn nu een dag verder en ik zie online staan dat ik mijn bestelling geweigerd zou hebben? Ik heb het zo gehad met bezorgers die gewoon maar doen waar ze zelf zin in hebben.

Als mijn pakket gewoon bezorgd wordt wanneer ik aan geef dat hij bezorgd moet worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket retour is gestuurd omdat u deze geweigerd zou hebben. Helaas kan ik hier niets over terugvinden in ons systeem. Kunt u mij wellicht de traceercode sturen van de betreffende zending? Dan kan ik dit voor u nakijken. alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 februari 2018 om 14:55 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Na de zendingen richting uw adres nader geïnspecteerd te hebben ben ik inderdaad een zending tegengekomen die geweigerd is door de bezorger. Helaas is dit fout gegaan, de bezorger meende dat de postcode fout was en heeft daarom het pakket retour afzender gestuurd. Dit had niet mogen gebeuren, aangezien het adres gewoon overeenkomt met wat u hier heeft doorgegeven. Ik heb dit ook doorgegeven aan het lokale depot.
Helaas kunnen we de retourzending niet ongedaan maken. Ik wil u daarom adviseren dit te bespreken met de afzender zodat zij u de zending nogmaals toesturen.

Mijn excuses voor het ongemak en voor de vertraging in de levering van dit pakket die hierdoor is ontstaan.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiepg