Klacht: Geweigerd als klant door onjuiste en beledigende gegevens.

Gisteren heb ik een afspraak gemaakt met Praktijk voor huidverbetering Thilda Valstar.
Ik ben jaren bij een ander instituut geweest maar door gezondheid problemen werkt de dame op moment niet. Ik had een adres gekregen van een nieuw instituut vandaag kreeg ik een mail met een afspraak voor 2 dec a.s. om 9.45 uur en haar vraag was of ik medicijnen gebruikte ik heb haar terug geschreven dat ik bloedverdunners gebruik waarop haar vraag was om hier een dag van te voren mee te stoppen. Om 17.43 uur kreeg ik een email dat ik “bij de Veenendaalse Detailhandel negatief
staat aangeschreven voor uiteenlopende redenen.
Ik wens u dan ook niet in behandeling te nemen en annuleer hierbij onze
afspraak op 2 december.”

Ik zou niet weten van wie of welke instantie die gegevens vandaan heeft aangezien ik niet zou weten wat ik bij de Detailhandel in Veenendaal of andere plaatsen fout zou hebben gedaan in het verleden. Ik ben ook nog nooit ergens geweigerd als klant.

Hieronder een link naar haar Site.

en dit is haar mailadres. info@thilda.nl;

Ik ken de dame van de salon niet en zei kent mij niet ik neem dit niet en daarom schrijf ik dit op klacht.nl.

Als deze dame haar excuus aanbiedt en als ze de bron van die valse gegeven ook wil vermelden.

Alle klachten die gemeld zijn door Walter Lennartz