Klacht: Gevouwen post

op 03 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op mijn verjaardag kreeg ik leuke post die helaas erg gevouwen was.
Zie foto

Als de post onbeschaddigd aangeleevrd wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Buiteman, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw post met een vouw is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u dit vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak! Ik wil graag uw melding voor u maken. Kunt u mij nog vertellen op welke datum deze post is bezorgd? Ik zie uit naar uw antwoord. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Buiteman, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 05 september 2016 om 15:05 geantwoord

Geachte heer Buiteman,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Buiteman