Klacht: Geven nummer niet vrij/beweren dat we onder contract staan

op 09 oktober 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen
Wij van Slagerij Snoek willen graag overstappen naar een andere telefonie aanbieder. Daarvoor moet Belcentrale mijn nummer vrijgeven. zij weigert dit omdat we nog onder contract zouden staan. Echter kunnen en willen ze geen getekende overeenkomst overleggen. Er zijn mails gestuurd op basis waarvan ze beweren een nieuwe contractstermijn te zijn ingegaan. Er is door ons echter NIETS getekend. Volgens ons is het stilzwijgend verlengen van abonnementen al lang niet meer toegestaan. Een afkoopsom waar belcentrale nu op doelt is dan ook niet aan de orde

Gewenste Oplossing:

Wanneer Belcentrale onze nummers vrij geeft voor portering zonder het rekenen van een afkoopsom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door slagerijsnoek