Klacht: Geven aan te verzenden via 1/2 werkdagen.

op 12 augustus 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik herken mijn klacht in een ander bericht hier vermeld. Ik heb voor mijn zoon een koptelefoon besteld omdat die van hem stuk is. Deze zou binnen 1 tot 2 werkdagen worden geleverd. Inmiddels is het al bijna twee weken geleden dat ik heb besteld. Na een aantal mails wordt steeds gezegd dat er vertraging is bij de post en dat de koptelefoon in een maxi brief is verstuurd. Ze adviseren mij bij het postkantoor te benaderen of ze een maxi brief op mijn naam hebben gekregen. Het postkantoor is ten eerste niet bekend met een maxi brief en hebben niets op mijn naam binnen gekregen. Ik heb nu gevraagd als ze de koptelefoon niet kunnen leveren ze mij het geld terug storten.

Als ik z.s.m. de koptelefoon binnen heb en als ze hun producten niet kunnen leveren mijn geld terug geven.

Reactie van de melder van de klacht Jolijn Bouma

1 jaar geleden - Helaas wordt mijn klacht niet opgepakt. Ik krijg maar steeds te horen dat de bestelling wel geleverd gaat worden en dat ik moet wachten. Inmiddels is het bijna drie weken geleden. Ik wil mijn geld terug. Ik voel mij opgelicht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 27 december 2016 om 12:03 geantwoord