Klacht: Gevaarlijk rijgedrag PostNL chauffeur

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft kenteken 9-VXH-78.
De chauffeur neem mt van de A4 de afslag Hoofddorp Zuid zonder richting aan te geven, waardoor ik op de rem moet trappen. Daarna neemt de chauffeur de volgende afslag bij de stoplichten, wederom zonder richting aan te geven. In zijn linker spiegel zie ik dat de chauffeur ook constant zijn mobiel in de hand heeft en foto’s aan het maken is of een video aan het maken is van zijn rit. Daarna volgt weer een afslag bij een stoplicht waarbij de chauffeur op de rechter rijbaan rijdt en ik op de linker van de twee rijbanen rechtsaf. Er volgt een wegversmalling en terwijl ik naast de bus rijd komt de chauffeur meteen naar links zonder richting aan te geven en nog steeds met de mobiel boven het stuur in de hand. Bij het volgende stoplicht ben ik er langs gekomen en zag dat de chauffeur nog steeds zijn mobiel in de hand had. Ik krijg een kleine voorsprong en bij het volgende stoplicht sta ik stil waar naar de buschauffeur naast mij komt staan voor links afslaan. Je raadt het al, nog steeds met de mobiel boven het stuur in de hand. Deze chauffeur verandert van baan zonder richting aan te geven en rijdt voortdurend met zijnmobiel in de hand, totaal onverantwoord en gevaarlijk. Dat doet hij ook nog eens terwijl hij meerdere snelheidsbeperkingen overtreedt.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat de chauffeur hierop aangesproken wordt en verwacht een excuus van deze persoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte meneer 't Hart, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger ongewenst rijgedrag heeft vertoond. Dit past niet binnen ons bedrijf. Ik wil uw melding graag doorgeven, zodat de bezorger op zijn rijgedrag kan worden aangesproken. Kunt u aangeven op welke datum en tijdstip dit plaats vond? Deze informatie, samen met het kenteken dat u al heeft doorgegeven, zorgt ervoor dat we de juiste bezorger kunnen aanspreken. Ik wil mijn excuses aanbieden voor het rijgedrag van de chauffeur, en ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer 't Hart, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer 't Hart,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Hansthart