Klacht: gevaarlijk rijgedrag koerier van post .nl

op 28 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

chauffeur trekt van de zijkant van de weg zo de rijbaan op zonder knipper licht , als je hem erop aan spreekt krijg je ook nog een grote mond van de chauffeur .

nadat ik hem weer twee dagen later aanspreek voor mijn eigen deur krijg ik nog een grote mond van hem

kenteken 76-BT-DH

wanneer post nl eens de chauffeurs ten orde roept

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte heer Jagers, Uit uw bericht begrijp ik dat u overlast heeft ondervonden door het rijgedrag van één van onze chauffeurs. Ik kan me heel goed voorstellen dat u hierover ontstemd bent en vooral ook, omdat u hierna onprettig bent aangesproken door deze chauffeur. Hierbij alvast mijn excuses voor deze vervelende situatie. Deze situatie wil ik graag registreren, zodat dit zal worden besproken met de betreffende chauffeur. U heeft het kenteken al naar ons toegestuurd en ook uw adres-gegevens zie ik hier staan. Kunt u nog aangeven wat precies locatie is geweest? U geeft ook aan dat de bezorger bij u aan de deur is geweest, was dit om een pakket te overhandigen? Heeft u hier ook de code van? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht w.jagers

10 maanden geleden - Hallo wie is Mevrouw gerritsma , mijn naam is mijnheer Jagers. Kasteel Wijnandsrade , dit pakket was voor de Buurman , jammer heb ik hier geen code van, wel kan ik u mededelen dat hij met twee post.nl bezorgers op de auto zit , een oudere vrouw en een jongeman, deze jonge man heeft een buitenlands accent , en zijn taal gebruik laten te wensen over . met vriendelijke Groet Mijnheer Jagers

Reactie van de melder van de klacht w.jagers

10 maanden geleden - mijnheer brengt net een poststuk 3skaba794935847

Heeft op 28 juli 2016 om 13:08 geantwoord

Geachte heer Jagers,

Ten eerste mijn excuses voor de vergissing in de naam. Dit is helaas niet helemaal goed gegaan en dit is inmiddels aangepast.

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. Deze komt terecht bij de leidinggevende van de betrokken chauffeur en die zal passende maatregelen nemen om dergelijk gedrag in de toekomst te voorkomen. Voor alle overlast bied ik u mijn excuses aan.

Alle klachten die gemeld zijn door w.jagers