Klacht: gevaarlijk rijgedrag chaufeeur post nl en bijrijder.

op 20 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag reed er bij ons door de remigiusstraat in Beek een bus met het kenteken VJ 006 S. het viel mij op dat de achterste schuifdeur van de bus openstond en de collega van de chauffeur daar gewoon in stond. Daarbij is de max snelheid in onze buurt en reed deze auto zeker 50 km/u.

Graag had ik gezien dat PostNL deze chauffeur en zijn collega aanspreekt dat dit niet de juiste manier van omgaan met het materiaal van zijn werkgever is en ook dat zij niet alleen zichzelf maar ook de kinderen hier in de buurt in gevaar brengt door te hard te rijden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 juni 2016 om 08:52 geantwoord

Geachte mevrouw Schoffeleers,

Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u gevaarlijk rijgedrag van onze medewerkers heeft gezien.

Ik heb uw melding intern doorgezet, deze zal besproken worden met betreffende medewerkers. U ontvangt hier geen terugkoppeling op. Mijn excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door noukie1981