Klacht: Getreiter van uw medewerker!

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer, mevrouw,

Wederom doe ik u deze klacht toekomen, het gaat om een bezorgmedewerker van Postnl, van buitenlandse afkomst, die bij mij veelal bestelde pakketten behoort te bezorgen, op MIJN adres maar dit steeds achterwege laat!! Dit heerschap rijdt gewoon mijn deur voorbij en geeft dan bericht dat ik niet thuis was, terwijl ik dán gewoon thuis ben! Ook stuurt hij mijn bestellingen direct door naar een afhaalpunt! Ik had 10 kilo hondenvoer besteld en dat haal ik echt niet op een afhaalpunt af, zoals u begrijpt? Heb eens een conflict met deze man/jongen gehad en ik vermoed dat hij willens en wetens, dus opzettelijk, mij aan het treiteren is!! Ik pik dit niet en als er niets met mijn klacht wordt gedaan, zal ik verdere maatregelen nemen tegen dit walgelijke \\\\\\\’optreden\\\\\\\’ van uw werknemer! Ook schroom ik niet om een advocaat in de arm te nemen om zoiets voor eens en voor altijd te doen stoppen. Gisteren heb ik met een collega van klantenservice gebeld en dit probleem voorgelegd, ze heeft er een aantekening van gemaakt, echter…ik heb nog niets vernomen, ook geen pakketjes!! En als ik iets bestel, zoals zware dingen…verwacht ik dat het keurig aan mijn adres wordt bezorgd!
In afwachting van uw antwoord, verblijf ik.
Marlene

Ik ben pas tevreden wanneer dit persoon met gemeende excuses komt én er voor hem een flinke sanctie in zit!!
Nogmaals: ik pik dit écht niet langer....ben het stiekeme getreiter zat!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte mevrouw Kiers,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van pakketten op uw adres zo moeizaam verloopt. Ik kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor wilt. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat er onlangs inderdaad reeds een klacht is gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging op uw adres. Omdat u aangeeft geen verbetering te hebben gemerkt heb ik opnieuw een melding gemaakt om hierin actie te ondernemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen van u van ons mag verwachten. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u hierover contact op te nemen met onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Marlene Kiers