Klacht: Getekend maar niet door mij

op 30 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik vroeg me af waar mijn pakketje bleef van Ali Expres. Na het checken op de app stond er dat deze geleverd zou zijn op 13-06-2017 er was zelfs getekend onder mijn naam.
Ikzelf ben dit niet geweest! Ik was op mijn werk en verder was er niemand thuis.
Waar is mijn pakket en hoe zorg ik dat deze bij mij terecht komt?

Ik weet waar mijn pakket is en wanneer ik deze kan verwachten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 juni 2017 om 17:11 geantwoord

Geachte mevrouw Huijnen,

Dank u zeer voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht maak ik op dat u bovenstaand pakket niet hebt ontvangen, terwijl er wel voor getekend is. Ik kan mij voorstellen dat u hier goed van baalt en wil u hiervoor dan ook in ieder geval mijn oprechte excuses aanbieden.

Inmiddels heb ik de situatie kunnen bekijken en zie ik dat er inmiddels een onderzoek heeft plaats gevonden naar het betreffende pakket. Tot mijn spijt zie ik echter dat dit geen positief resultaat heeft opgeleverd. Hopelijk lukt het u om er samen met de afzender toch nog uit te komen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Deniece87