Klacht: Gestolen pakket

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een van uw mensen heeft het pakket, daar ik niet aanwezig was, voor mijn voordeur gelegd met als gevolg…GESTOLEN.
De schoonmaker van het flatgebouw waar ik woon heeft de verpakking en pakbon ergens in het flatgebouw gevonden.
Dus….onzorgvuldige bezorging.
Graag uw reactie hierop.
Vriendelijke groet,

Dorrie Meyer

drmeyer@hetnet.nl

Gewenste Oplossing:

Als ik het bedrag a € 60.90 van u vergoed krijg.
Bank rek. Nr. Nl 63 abna 0466147864

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wat naar om te lezen dat u dit is overkomen! Wij betreuren dit ten zeerste! Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.Onze oprechte excuses voor het ongemak. Om uw geld terug te krijgen zal ik u moeten adviseren contact op te nemen met de verzender, deze heeft namelijk het claim en het onderzoeksrecht bij DHL.

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Meyer