Klacht: Gestolen pakket

op 05 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou tussen twee en vier bezorgd worden. Wij waren thuis. Om half zeven maar eens de track en tracé bekeken. Bezorgd bij buren. Niet langs geweest en ook geen briefje in de bus. Buren waar het zogenaamd bezorgd was waren niet huis overdag. Pakket gestolen dus.
Dhl doet niks en stuurt je naar verzender. Lekker makkelijk maar dezelfde dief moet wel nog pakketjes bezorgen komende week die waarschijnlijk ook gestolen gaan worden. Dhl vind het allemaal prima en lacht je nog net niet uit

Pakket boven tafel en bezorgd zoals het hoort

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Alive

1 maand geleden - Het hele verhaal klopt niet. Bezorger is zogenaamd om half twee aan de deur geweest. Om half vier is jet pakket zogenaamd bezorgd op nummer 16, een huis dat een halve straat verder ligt en deze mensen waren niet thuis. Wij wel, de hele dag. Vandaag stiekem alsnog een briefje in de brievenbus gestopt met twee verschillende pennen. Helaas pakket nog steeds zoek en deze dief moet nieuw pakket bezorgen wat natuurlijk ook weer achterover gedrukt wordt. Verzender weet dat het geen zin heeft maar ik wil weten waar mijn schoenen die niet meer leverbaar zijn, zijn gebleven. Ik vermoed in de gaederobekast van de dief. Hoe moeilijk is jet om de bezorger hierop aan te spreken enger pakker alsnog te laten bezorgen??

Heeft op 05 juli 2017 om 18:05 geantwoord

Dhl neemt geen verantwoordelijkheid voor stelende medewerkers

Alle klachten die gemeld zijn door Alive