Klacht: gestolen

op 18 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket voor raam?dit heeft de chaufeur gescheven op de kaart.contact gehad met postnl geeft toe dat dit niet kan(chaufeur wordt hier op aangesproken).
dus nu pakket weg en moet zelf overal achteraan terwijl hun een contract hebben met de verzender.

Gewenste Oplossing:

dat postnl zelf achter mijn pakket aan gaat.
omdat dit niet de procudeuren is om het pakket af televeren
(ligt links voor raam)heeft de chaufeur geschreven.
woon in flat iedereen kan dit pakje zien.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door dennis12