Klacht: Gestalkt door Vesting Finance.

op 13 november 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

VF claimt een rekening van Waternet voor mij te hebben, die volgens mij niet klopt.
Ik word tot zeven keer op een dag gebeld door VF. Ook andere gezinsleden worden mee gestalkt.
Ik heb hun nummer doorgeschakeld naar mijn voicemail, en nu staan ze lawaai makend en intimiderend, voor mijn deur, vernam ik van mijn buren.
Ik wil de originele rekening zien.

Ik wil de originele rekening zien.
Ik wil dat ze ophouden mij op deze manier lastig te vallen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 12:16 geantwoord

Heeft op 17 mei 2016 om 18:33 geantwoord

VF valt mensen lastig. Water is een eerste levensbehoefte, dus de aanpak van mensen die niet kunnen betalen moet via de gemeente ed. lopen.
VF geeft als reden dat het is om contact te krijgen, maar dat geeft hen niet het recht om op dusdanige wijze mensen te benaderen (stalken). Daarbij klopt het bedrag niet. Verder geven zij als oplossing: binnen zoveel dagen betalen, anders gaan zij verdere maatregelen nemen. Dus gewone incassopraktijken van dreigen met hoge gerechtelijke kosten, etc.
Er is dus geen oplossing geboden. Wel zijn de telefoontjes ed. gestopt.
Dat was de bedoeling met deze klacht. VF is de enige die dit zo doet, volgens mij.

Alle klachten die gemeld zijn door pharahilde