Klacht: Gesloten verklaring

op 26 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben woedend!!!

Pakket vers vlees besteld van 5,5 kilo i.v.m geplande barbecue met gasten. Pakket zou dinsdagmorgen 23 mei tussen 9:30 uur en 13:00 uur bezorgd worden echter, wordt pas morgen bezorgd i.v.m. ” gesloten verklaring” (…)! Op de website bij Track & Trace staat nog gewoon dat het pakket vandaag bezorgd wordt!! Ik vertrouwde het niet (op zich al veelzeggend), en telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om te kijken of het daadwerkelijk geleverd zou worden zoals op de website vermeld werd. Na bijna een uur in de wacht staand te hebben (voor intern onderzoek) was de reactie sorry maar ik kan u niet helpen, het pakket wordt morgen bezorgd..!! Het blijkt dus dat er op mijn adres een op dinsdag gesloten verklaring staat bij PostNL terwijl ik gewoon een particulier ben..! Tjonge wat een amateur bende..! Hun fout, maar niet bereid tot een vergoeding, en zelfs na aandringen geen mogelijkheid om door verbonden te worden met de supervisor / manager..! Ik ben bijzonder teleurgesteld en zal alle middelen gebruiken om dit recht te zetten. Fouten maken is menselijk maar om vervolgens zo botweg in de kou gezet te worden, dat verwacht ik niet van de zichzelf respecterend Nederlands bedrijf.

Ik ben tevreden als mijn bestelling vers vlees (die nou gewoon in het depot ligt) vandaag geleverd wordt, of de kosten vergoed worden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 mei 2017 om 15:17 geantwoord

Geachte heer Vaassen,

Dank u zeer voor uw bericht. Uiteraard kan ik mij goed voorstellen dat u erg boos bent (geweest) dat uw pakket afgelopen dinsdag niet is bezorger. Zeker als u aangeeft dat u niet zelf een adreskenmerk op uw adres heeft geplaatst. Ik wil u hiervoor dan ook graag mijn excuses aanbieden.

Ik ben even op onderzoek uitgegaan en zie dat er inmiddels al de nodige stappen voor u zijn ondernomen en dat in ieder geval het adreskenmerk is verwijderd. Zoals ongetwijfeld al uitgelegd is er een mogelijkheid dat dit adreskenmerk is aangevraagd door een vorige bewoner. Omdat PostNL verder niet aansprakelijk is voor gevolgschade kan ik u verder geen restitutie bieden. Ik ga er uiteraard wel vanuit dat iets gelijks in de toekomst niet weer zal voorkomen.

Hoewel ik u niet heb kunnen helpen, ga ik er vanuit dat ik u voldoende heb kunnen informeren. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice Vaassen