Klacht: Geschrapte rit lijn 75

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerste rit om 6:55 is geschrapt bij lijn 75 op zaterdag (en zondag). Dit was een belbus maar is na de nieuwe dienstregeling geschrapt. Hierdoor kan ik niet naar mijn werk. Gevraagd of er iets mogelijk was bij de belbus maar kreeg een nors antwoord dat hier niet genoeg gebruik van gemaakt werd en dat ik hier de dupe van ben.

Waarom een belrit schrappen als hij toch sowieso gebeld moet worden van te voren?

Gewenste Oplossing:

Als deze rit weer te boeken is

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Xanthe,

Bedankt voor je bericht. Het klopt dat bepaalde ritten geschrapt kunnen worden omdat hier te weinig animo voor is. Dit geldt ook voor de belbus. Men hoeft dan minder lang een chauffeur standby te houden. Jammer om te lezen dat je niet zo vriendelijk te woord bent gestaan, waarvoor onze excuses.

Wat ik ga doen is je klacht met betrekking tot de belbus doorsturen naar onze vervoerskundige in de regio zodat hij dit meeneemt in de evaluatie van de dienstregeling.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door 420